დამბლოკეს!..


როდესაც ფეისბუქის მისამართს ვავსებ, სულ მგონია, რომ პაროლი გატეხილი დამხვდება…

დღეს ჩემს ფეისბუქის გვერდზე ვერ შევედი!

მაგრამ მიზეზი არც მიშაა, არც ვანო და არც ადეიშვილი (მაგ კაცს არც “ზურათი” იცნობს ვინმე და მგონი, არც – “ადეიშვილით”)

მიზეზი მარკია! ცუკერბერგმა დამისვა ყელში დანა – არ ხარ ნამდვილიო და…

ვინ ეტყოდა? ძვირფასი “ტაბულას” დედა და მისი თანამოაზრეები – ქსენოფობია ვერ დამაბრალეს და ჩემი ინკოგნიტობა დაიხვიეს ხელზე!

მარკ, მითხარი, ვინ არის შენი მეგობარი და გეტყვი, ვინა ხარ შენ! ჩემზეც შეგიძლია მაგ მეთოდით გამოიცნო – მე ვინ ვარ!

მე fake ვარ და მიშა – “ნაღდია”? მიხეილი “ბეჭედია ბაჯაღლო”!(?) და ვანო კი “შიგ ჩასმული ბადახში”!(?)

რომ გაგიჭირდა, გავიგე – აქციების გაყიდვა დაგიწყია, მაგრამ თუ ასე გაგიჭირდებოდა, რომ ჩემს გამჟღავნებაზე ზრუნვას დაიწყებდი, რას ვიფიქრებდი! :))

არა უშავს… “ესეც გაივლის!”


4 Comments on “დამბლოკეს!..”

  1. ია ანთაძე says:

    ჩვენ უარესი ვიფიქრეთ! ამას არა უშავს. მართლა გამიხარდა.

  2. beqex says:

    ბევრი შეაწუხე ეტყობა და ბევრმა დაგარეპორტა ))

  3. გია ფაცურია says:

    სოლომონ, ცუკერბერგერი ვერ გაიგებდა პირადად შენ მნიშვნელობას ქართველი ერის თანამედროვე ისტორიაში! რეგიონალური ოფისი იჩალიჩებდა მაგას. ისე საინტერესოა, ზუსტად ტექნოლოგიურად როგორ გააკეთეს? მაგ ოფისია მოსაძებნი და კითხვა დასასმელი – ეს ერთი ინკოგნიტოა მარტო ქართულ ფბ–ში? კონკრეტულად ვინ დააზარალა სოლომონმა, რა დაუზარალა და ა.შ. აქ გიპოვით რამე რო იყოს?

  4. Gio Burjo says:

    :)))))) iqneb dabrundet isev ukan 🙂


Leave a Reply

